10 نکته عکاسی با موبایل قسمت اول
نوشته شده توسط : آتلیه کودک
این روزها، عکاسی آن قدر پیشه ساده‎ای است که حتی اگر یک گوشی هوشمند به کودکی دو ساله بدهید می‎تواند به صورت تصادفی یک عکس قابل قبول بگیرد. به همین علت است که باید بتوانید سطح مهارت‎های عکاسی با موبایل خود را به نسبت ماضی بالا ببرید.
در این مطلب قصد داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم لغایت توسط آن کیفیت عکس‎هایی که با دوربین گوشی‎تان می‎گیرید و در اینستاگرام منتشر می‎کنید بالا ببرید لغایت ارزش به اشتراک‎گذاری آن‎ها چند مساوی شود.
1) گزینه‎های خویش را محدود نکنید
هرگز انگار نکنید اولین عکسی که می‎گیرید برای انتشار در اینستاگرام به اندازه کافی خوب است. از نورپردازی نامناسب که باعث محو شدن تصاویر ممکن است شود گرفته الی موارد متعدد سایر روی کیفیت تصویر نهایی شما تاثیر خواهند گذاشت. آتلیه عکاسی 
به جای این که اپلیکشین اینستاگرام را مفتوح کنید و تنها یک عکس بگیرید، از دوربین خویش گوشی همراهتان استفاده کنید و به راحتی چندین عکس بگیرید. بدین طریق، می‎توانید بعدا از بین تصاویر بهترین باره را انتخاب کنید.بادکنک آرایی
2) به دنبال اماکنی با زیبایی بصری فوق‎العاده بگردید
در دانشمند نواحی کشف نشده زیادی هستی دارد که جان می‎دهند برای عکاسی و شما کلید به اشتراک‎گذاری آن‎ها را با دیگر مردم دانشمند یا کمینه فالورهایتان در اینستاگرام در گزین کردن دارد. به جای این که به تصاویر جاهایی که معمولا می‎روید اکتفا کنید، کمی وقت بگذارید و جاهای پنهان و متفاوتی را کشف کنید که در مجاورت محل حیات شما دیده می‎شوند ولی الی به حال از وجود آن‎ها تازه نداشتید.
اگر می‎خواهید به مقصدی کاملا جدید سفر کنید، مطمئن شوید از قبل در باره آن پژوهش کردید و جاهای زیبای آن که برای عکاسی عالی است را مشخص کرده‎اید. در بین تگ‎های جغرافیایی و هشتگ‎های اینستاگرام جستجو کنید لغایت به بهترین زوایا و موقعیت‎های پسندیده عکاسی از منظره‎هایی که مشتاق دید آن‎ها هستید پی ببرید.
 




:: برچسب‌ها: عکاسی,راهنمای عکاسی,آموزش عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: